FanDuel

FanDuel is een van de bekendste en grootste websites op het gebied van Fantasy Sports. Via deze website kunnen leden geld winnen met Fantasy Sports. Als eigenaar van een zelf samengesteld team, laat jij je fantasie de vrije loop. Je bent eigenaar, showt je skills en het belangrijkste misschien wel: Je bent competitief ingesteld en gaat graag het duel aan met concurrerende teams. We vertellen je op deze pagina wat FanDuel haar leden biedt en wat jij er zoal kunt doen. Daarnaast wijzen we je op speciale aanbiedingen waarvan jij kan profiteren.

4 Onze rating
dealimage
€350 gratis bonus Extra bonus code: NVT
Pros

Pros

• Dagelijkse competities mogelijk
  • Wekelijks gratis toernooien
  • €500 aan bonussen
  • Mobiel spelen
  • Goede uitleg
Pros

Cons

• Nog geen Nederlandstalige support (komt)
€350
€350 gratis bonus
Bonus code: NVT

Samenvatting

Aanbieder FanDuel
Hoofdkantoor USA
Minimum Inleg €10
iDeal en PayPal Ja
Officiële app Ja

FanDuel Ratings

Support
Veilig storten
Winst uitbetaling

Legaal spelen bij Fanduel.com

Speel bij FanDuel mee (en win echt geld) in alle echte competities zoals NHL, CFB, CBB, NFL, MLB of NBA. FanDuel is op dit moment een van de grootste spelers in de markt van de Amerikaanse Fantasy Sports. De games die FanDuel aanbied zijn vergelijkbaar met die van bekende pokerspellen. Ze zitten in elk geval in elkaars vaarwater. Wedden op Fantasy Games heeft iets van het pokerelement in zich. Je gokt in de US legaal op wedstrijden maar dan spelenderwijs en je hebt de uitslagen deels zelf in de hand, aangezien je als manager de spelers koopt en opstelt die in de echte competitie de punten voor je moeten verzamelen. Bij deze legale vorm van wedden zijn de winstuitkeringen enorm hoog. Zo won vorig jaar een fan van American Football een miljoenenbedrag.

Soorten Fantasy Sports bij Fanduel.com

• Football
  • MMA
  • Nascar
  • Basketball
  • Golf
  • Baseball (Honkbal)
  • Soccer (Voetbal)

Bonussen

Je ontvangt als speler een welkomstbonus bij aanmelding. Tevens verdien je elke keer geld wanneer je een spel begint. Meld je andere deelnemers aan? Dan ontvang je daarvoor een beloning in de vorm van een fee.

Pluspunten van Fanduel

De spellen kan je spelen op meerdere apparaten zoals smartphone, tablet of gewoon via de computer. Zodoende kunnen deelnemers overal en op elk gewenst moment weddenschappen afsluiten.